TKB Kundecenter

Fejl og mangler i boligen
Skal du have udbedret ting i boligen – f.eks. vandhane, toilet eller dør – eller har du spørgsmål, skal du henvende dig til TKB Kundecenter. Husk du altid kan sende en e-mail til TKB Kundecenter. Du kan også rette personlig henvendelse i kontortiden eller pr. telefon i telefontiden.

Åbningstider for Personlig henvendelse
Mandag til onsdag kl. 10.00 – 11.30
Torsdag kl. 15.00 – 17.00
Tårnbyvej 51

Åbningstider for Telefonisk henvendelse
Mandag til fredag kl. 09.00 – 10.00
Telefon 32 50 28 46
Bemærk: Ringes der udenfor normal kontortid, kan der lægges besked på telefonsvarren.

Send e-mail til TKB Kundecenter’s hovedpostkasse
Brug denne e-mailformular, hvis du har generelle spørgsmål eller kommentarer til TKB Kundecenter. Jo mere information du kan give os, jo nemmere er det at besvare din henvendelse

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Telefon

Adresse

Emne

Din besked

Vedhæft en fil